Úvod / Články

Detektor revue 3/2012

21. 01. 2013 Autor: Detektor revue 8438× 72
Vážení čtenáři, je mou milou povinností vám oznámit, že třetí číslo časopisu Detektor revue je konečně vytištěno a mělo by již být ve vašich schránkách.
Jako tradičně uvedu malou ochutnávku z obsahu. Zájemce o vojenskou historii a faleristiku jistě potěší článek Aleše Lojdy s výmluvným názvem Dvě pamětní medaile na válku 1866. Následuje rozhovor s naším předním numismatikem J. Militkým – povídat si budeme o nedávném unikátním nálezu stříbrných mincí u Jílového. Cesty detektorů mohou být rozličné, což dokazuje nevšední zážitek, který nám vyprávěl svědek pátrání po sudetském depotu. O své plodné hledačské zkušenosti se s vámi podělí kolega Paul 2, fundovaná studie Chmelové známky mapuje zajímavý sběratelský obor. Pak následuje pěkný článek kolegy Kladívka o jeho hledačské výpravě a poté malý příspěvek dějinám domácího odboje. Půvab náprstků – tak takto nazval kolega Patriot svou skvělou a obsáhlou práce o dějinách náprstků. Badatele v oboru historie vojenské techniky Jana Škarku nemusím nikomu představovat, tentokrát si pro nás připravil pojednání 2cm velký kulomet proti letadlům vz. 36. V tradiční hledačské anketě se zase dočtete, jakými nástroji se dají kopat indikované předměty, potom následuje práce mapující válečné osudy J. Nesnídala v čs. zahraniční armádě a povídka Ahasver z pera Zdeňka Jarchovského. Doufám, že se vám bude třetí číslo časopisu líbit a že se brzy potkáme nad dalším číslem.

Pěkné čtení vám přejí šéfredaktor Adam Krejčík a vydavatel Miroslav UC Kratochvíl

Podrobnosti jak časopis získat naleznete na www.detektorrevue.cz

V rámci doprodeje již vyšlých čísel, došlo ke snížení jejich cen. Pohodlně je můžete objednat zde.

Cena předplatného je 294 Kč včetně poštovného.

Časopis můžete také zakoupit na adrese redakce: Žitná 2 (suterén), Praha 2 za cenu 55 Kč. V případě dalších dotazů nás kontaktujte na tel.: 720 100 200


 Autor: Detektor revue

Komentáře

hypo1

15. 01. 2013, 12:09

Reportáž k nálezu několika kilogramů stříbrných mincí z třicetileté války na statku u Jílového je zde:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/212411000101121/obsah/230831-unikatni-nalez-minci/

Marouš1

15. 01. 2013, 13:25

Gurrááá, Gurrááá, Gurááá

Syr

15. 01. 2013, 15:40

Počteníčko pěkné jen tak dál klucí

mistr-x14

15. 01. 2013, 15:54

tak už mám dávno celý číslo přečtený a je opravdu vydařený... Jen škoda, že autor článku o náprstcích na sebe nedal kontakt. Něco bych tu pro něj měl... Tak jestli tohle čte, tak ho prosím, aby se mi ozval na email....

Patriot

15. 01. 2013, 17:23

Abych pravdu řekl, zveřejnit kontakt nebo jméno, na to jsem při psaní a vůbec celé té práci při tvorbě článku nepomyslel...
Pokud tedy pomůže, kontakt na mne pod obálkou

PETER1979

15. 01. 2013, 23:28

Ahojte .
Veru už aj na Slovensko dorazilo 3 číslo a onedlho bude dalšie...

Vlasov68

16. 01. 2013, 00:17

Číslo vydařené. Každý by si v něm měl najít alespoň trochu toho "svého". Už jsem natěšený na další kousek.

tausig

16. 01. 2013, 09:10

po půl roce konečně zase číslo. už jsem myslel že mi ho někdo krade ze schránky

UCAdmin

16. 01. 2013, 09:17

Přátelé děkuji za pozitivní reakce. Osobně si také myslím, že obsah tohoto čísla je zajímavý a i dobře vyvážený.

Hank

16. 01. 2013, 14:23

A dalsi cislo z r.2012 dostanete k letosnim Vanocum!

Paul1

17. 01. 2013, 02:14

Hank: Kolik že jsi už poslal příspěvků ?? Jestli hledáš pravidelně vycházející periodikum, kupuj Haló voloviny

Marouš1

17. 01. 2013, 08:34

Aha - tak si máme jako psát časopis sami??? Pokud je psáno: Časopis Detektor revue bude zatím vycházet jako dvouměsíčník. Cena zvýhodněného ročního předplatného je 294 Kč. V ceně je již zahrnuto i poštovné a balné.
Tak at tam připíše vydavatel a šefredaktor, že četnost vydávání je závislá na počtu zaslaných příspěvků a je to.
Pokud trojka za 2012 vyjde v lednu 2013 a já mám zaplaceno předplatné do čísla 3/2013, tak mám na dva roky předplaceno......Může mě tu zase UC napadnout, že reju a neposílám příspěvky, ale pokud někde padlo číslo 1200 předplatitelů, tak je to celkem porce, ale určitě by to nemělo být vázáno na to, že si budeme posílat příspěvky sami.

Hank

17. 01. 2013, 08:41

Paule1 Co ma zasilani prispevku spolecneho s tim ze rocnik casopisu o nekolka cislech vychazi uz druhym rokem? Predplatitel preci NENI povinen zasilat vydavateli prispevky aby mel vubec co vydavat! Pokazde kdyz sem nekdo napise neco co neni pochlebovacstvim tak jsou mu prispevky mazany a bohuzel vetsinou se jedna o opravnene pripominky. Pokud si nekdo predplati PREDEM nemalej peniz za casopis a pak ceka pul roku na dalsi cislo asi moc ferove neni a vymluvy na tiskarnu, korektury nabo nedostatek materialu proste neberu.
A nez zacnes z hladu nebo premiry alkoholu v krvi smolit plky tak te ubezpecuji ze dopodrobna velmi dobre znam prace kolem pripravy casopisu do jeho finalni predtiskove pripravy! (Pracuuji v oboru)

Fieldmaster

17. 01. 2013, 19:31

buďme rádi, že je doma a snad brzo bude i další...
Nenechte cloumat svým majestátem..

Paul1

19. 01. 2013, 21:40

Hank & Marouš1: Nezpochybňuji, že máte dostat to za co jste zaplatili. Časopis Detektorrevue však není běžné periodikum. I  mentálně slabšímu jedinci je jasné, že bez příspěvků od nás nebude vycházet nic . Stále předhazovaný problém trvá od té doby co začal časopis vycházet . Takže buď to akceptujete, že DR  nevychází jako Blesk, nebo ho prostě nekupujte. Jak prosté

Marouš1

20. 01. 2013, 09:42

Paul1: já mám zaplacené předplatné na 6 čísel ročně, takže mě nepředhazuj, že si nemám časopis kupovat. Případně, že když si ho chci přečíst častěji, tak mám posílat příspěvky. Vzhledem k tomu, že předplatné mám do čísla 2/2013, tak mám asi na dlouho zaplaceno.
Jak jsem psal UCemu, ať z dvouměsíčníku udělá občasník a nemám žádný problém.

Paul1

20. 01. 2013, 20:07

Marouš1: No , takže jsme zase na začátku. Co je na mém předchozím příspěvku k nepochopení? Já ti nepředhazuju, aby jsi nekupoval! Pouze konstatuji mně dvě známé možnosti ,co s tím. Chyba je podle mého názoru v nastavené ceně. 55kč za takový specializovaný časopis je prostě málo. Nejsou kačky na  redaktora co na tom bude denně sedět a makat, nejsou pak kačky pro přispívající .

Marouš1

20. 01. 2013, 21:59

A jede to dokola, at DR vyjde 2x do roka a stojí 99,- Kč a je to.

diamond

21. 01. 2013, 16:49

Paule1: nezlob se na mě, ale takhle to nemůže fungovat. To je jako kdybych si pozval na práci instalatéra, udělal si to sám a ještě mu zaplatil. To je směšné. Nevím co v redakci čekali? Že si budou prodávat časopis, který jim bude banda hledačů zdarma psát? Holt jestli nemaj čas a peníze, jak pořád UC někde píše, ať to zruší, nebo zdraží. Mně by nedělal problém dát za číslo stovku. A výmluvy na nedostatek článků, je ta nejubožejší. Pokud nemáš na to, zaplatit přispěvatele, nemůžeš vydávat časopis. Ono napsat čtivý, fundovaný článek s fotografiemi není práce na chvilku, nehledě na to, že ne každý má k tomu talent. Navíc ve většině redakcí odborných časopisů s profesionálním přístupem, dostaneš, když už jim poskytneš článek, nebo fotografie zdarma, alespoň jeden autorský výtisk. Pokud u dvouměsíčníku vyjdou dvě čísla za rok a třetí v lednu následujícího roku, je asi něco špatně nemyslíš? Nikdo se pak nemůže divit, že jsou předplatilé naštvaní a neustálé výmluvy spíš ještě přilévaj olej na oheň

Hank

21. 01. 2013, 17:43

Paule1, casak byl pripravenej amaterskym a naivnim zpusobem(nic ve zlem!!!) nez zacnes neco takoveho pripravovat nejdriv si udelas pruzkum trhu a odhad sily cilove skupiny, sectes hrube naklady(grafika, textarina, predtiskova a tiskova priprava a tisk samotnej) Hrube naklady casaku si sestavis samozrejme az podle makety casaku - rozsah stran s prispevky, inzerci atd. Samozrejme prostor pro placenou inzerci je nedilna soucast rozpoctu a pomaha snizovat prime naklady. No a jsme na zaveru kde ti vypadne nejaka cena casaku a s tou uz se pak pracuje dale. Pokud toto jen odhadujes nebo neprovedes dopadne to presne timto zpusobem - bohuzel.
O dalsi detailech s erozepisovat asi netreba vse vystizne napsal nize diamant!

Paul1

21. 01. 2013, 18:40

Ale mě to vadí stejně jako Vám a chápu to taky tak . Stále se opakujemne, to co jsem napsal sedí. Tj. bez našich příspěvků nebudeme číst nic podobnýho. Už tu jednou něco na hledačské téma vycházelo, ale vydavatel shořel jak papír.

Hank

21. 01. 2013, 19:05

Paule1 ty jsi proste nic nepochopil! Jak muze fungovat casak na naivni predstave ze lidi z dobre vule budou zpracovavat a zasilat prispevky! To muze fungova 1 max 2 cisla dal uz na to pak kazdej bez hmotny motivace kalse! A jak vidno je to pravda. Pokud nebude prispevatel mit nejakou motivaci tak je logicke ze ta naivita je proste cesta k zaniku.
Podle toho co pises predpokaldam ze jsi pravidelny prispevatel a v kazdem cisle mas clanek...

Rozum

21. 01. 2013, 21:10

No jest pravdou ze se nam to kurna nekda
opozdilo.....

Paul1

21. 01. 2013, 21:33

Hank: No, že tady něco nechápu je fakt pravda, píšu sic česky ,ale prd platný. Časopis na příspěvcích stojí od prvního čísla až doposud. DR není Blesk ,aby si něco redaktor vycucal z prstu od stolu. S tím snad souhlasíš. Samozřejmě máš pravdu o hmotné motivaci, ale to už jsem také psal. Jinak mám v DR pár příspěvků či jsem z realizací jiných pomáhal. A už mne netrapte. Jako by nestačilo, že má furt mrznout Čus a světu mír

Marouš1

22. 01. 2013, 09:44

Mě sejří jedna věc a ta podle mě není o počtu zaslaných příspěvků a článků, v půlce srpna se napíše, v září bude trojka, v půlce září se napíše do konce měsíce bude trojka do tisku, pak je dva měsíce klid a na trojce se píše datum vydání 15.12.2012, distribuce ale až v půlce ledna 2013. Takže je to spíš o financích než o počtu příspěvků, jinak nás spíš někdo tahá za fusekli. A jestli vychází časák podle toho kolik se v redakci sejde příspěvků, tak je to ostuda časáku, který se prsí tím, že je dvouměsíčník a také za 6 čísel ročně vybírá předplatné.

Rozum

22. 01. 2013, 22:02

Tak Miro a to bude asi duvod k zamysleni.Nic ve zlem.

SWEN

22. 01. 2013, 22:49

A co číslo 3/2012 no asi až 1.1.2014 ha ha ha ha ha.

Miky von Leitmeritz

24. 01. 2013, 10:11

Paul1 - zmiňoval jsi tu jeden zaniklý časopis. Já dodávám, že dle mě, nebyl tento časopis, bohužel, doposud překonán

manina

24. 01. 2013, 15:51

vrátil jsem se z nemocnice a ejhle šek na časopis na rok 2013 zaplatit do konce ledna sorry nezaplatím 3 čísla za rok 2012 to znamená 3 čísla za rok.Tímto tempem předplatné roku 2012 končí koncem roku 2013 sorry všude se šetří tak musím šetřit i ja časopis byl fajn bohužel si ho budu muset pujčovat jestli si ho někdo v okolí objedná

tausig

24. 01. 2013, 21:04

manina...já ti ho okopíruju :D

Nýmand

25. 01. 2013, 16:45

Drazí Kolegové. Napadáte se zde mezi sebou a přitom chyba není na vaší stanici... Problém přeci nastal úplně někde jinde... Mrzí mě, že UC se k tomu nějak urgentně nesnaží něco říci. Jsme s UC dobří kamarádi a po obdržení obálky předplatného jsem se snažil dožádat vysvětlení ve dvou mailech a nic. Jako by byl mimo republiku nebo v nemocnici.
Něco se stalo a nikdo neví co. Je toho asi na UC mnoho... Jenže má nějakou zodpovědnost a měl by to včas řešit. Né že by na tom záleželo, ale občas pomohu příspěvkem když je o čem psát. Nikdy by mě ovšem nenapadlo, že to dělám, abych dostal další vydání. To je přeci naprostý nesmysl.
Tedy se ptám touto cestou Mirku. Co se děje a jak se to bude dál řešit

Fieldmaster

26. 01. 2013, 14:46

To Miky z Litoměřic: pokud myslíš DT co ho vyšli tři čísla po 95 Kč, tak ten nebyl špatnej, ale DR se mě líbí víc..

zero

27. 01. 2013, 19:42

Mě by jenom zajímalo kolik lidí si předplatilo...

... a nedostalo své zboží. Začíná to smrdět a to dost. Věřím, že v tom není nijaký úmysl, ale k tomuto by se měl někdo postavit a to dost rychle a razantně i za cenu, že vrátí platby, které obdržel za zboží které nedodal.

Ostatním radím- nebuďte blbí a už si nic nepředplácejte!

Nic proti vám kluci z DW, ale začínáte si zadělávat na slušný malér.

Miky von Leitmeritz

28. 01. 2013, 11:42

Fieldmaster - Ano, přesně ten mam na mysli. Vlastním všechny tři vyšlá čísla, takže mohu srovnávat. DR sice šlo v posledních pěti šíslech dost nahoru, úroveň článků, jejich obsah a skladby se proti začátkům o dost zvednul. Je to časopis o hledání a hledání jsou detekory. Přesně tam bych čekal informace o detektorech a novinkách na trhu s detektory. Mam takovej pocit, že se tomuto tématu redakce přímo vyhýbá. Mě v DT  na rozdíl od DR nechybělo opravdu nic. Profesionálně vedenej časopis na vysoký úrovni. To se o DR nedá říct. Ovšem musím ocenit úsilí a nasazení v podmńkách, při kterých časopis DR vzniká. Klobouk dolu.

UCAdmin

29. 01. 2013, 08:29

Přátelé omlouvám se za strohou odpověď, ale za 3 hodiny musím být v Ostravě. Další číslo je již z 80% (zalomeno je již 10 článků v průměru je v každém čísle 12-14 článků) hotové a do tisku by mělo jít do konce tohoto týdne - materiál na to máme :). Důvody jsem ze již několikrát vysvětloval. Až se dnes vrátím mohu napsat znovu.
Marouš - ty jsi věčný kritik, ale za této situace to chápu. Nicméně jak jsem psal důvody jsem zde vysvětlil a nemám důvod si cokoli vymýšlet, takže jak jsi psal, že je to o financích tak to rozhodně není. Slíbili jsme, že se pokusíme zpoždění dohnat a toto další číslo je toho důkazem. Doufám, že vše klapne a když to dobře dopadne další číslo dostanete příští týden. Večer sem hodím odkaz na obálku, která je již také skoro hotová ať vidíte, že vám tu nekecám

Samozřejmě děkuji všem co nás podporují a chápou, že to vskutku není jednoduché. Ikdyž je zde velké zpoždění, které mě samozřejmě vůbec netěší tak jsem hrdý na finální výstup. Po obsahové i grafické stránce se nemáme za co stydět.

Marouš1

29. 01. 2013, 09:57

UC: tak to je přesně odpověď kterou jsem čekal, prostě jsem si v únoru 2012 zaplatil předplatné na 6 čísel dopředu 02/2012 - 03/2013, tak se nediv, že se od srpna 2012 ptám, kde jsou další čísla........
To že zbytku předplatitelů je to jedno, tak se přeci nemůžete obhajovat tím, že vám nikdo neposílá příspěvky, a pokud máte hotovo 80% čísla 4, tak je to dost málo, neb čistě teoreticky máte dokončovat č.1/2013.
Jak jsem psal, udělejte z časáku občasník, který vydáte až budete mít dost příspěvků a nemám s tím jediný problém.
A pokud přidáte recenze detektorů, nějaké testíky, případně porovnání, tak si myslím, že nic špatného neuděláte a máte do každého čísla minimálně jeden článek, klidně i více.

UCAdmin

29. 01. 2013, 18:43

Marouš - chápu, že chceš dostat to co jsi zaplatil a také to dostaneš.
To že je hotovo 80% dalšího vydání znamená, že je 80% obsahu připraveno pro tisk. A to, že se s tím skluzem evidentně snažíme dělat. Ty by jsi nebyl spokojen ani kdyby bylo hotovo 150%, je fakt, že jsem nepomatuji kdy jsi se na DW k čemukoliv vyjádřil pozitivně takže je to s tebou vskutku těžké. Plno jiných redakcí by to už dávno zabalilo a skončilo tak již mnoho časopisů různých žánrů malo i velkonákladové. Ale ja se pokusím udělat vše proto, abychom ten skluz dohnali, sice ani s tím nebudeš spokojen, ale to se nedá nic dělat.
Souhlasím, že přidávat zajímavá témata včetně testu detíků atd. je jasné dobrý směr. Stačí lusknout prstem a máš 100 článků a ani nevíš, který z nich máš vybrat. Tak to samozřejmě nefunguje a snažím se ti tím říci, ze je na takovém jednom čísle neuvěřitelné množství práce mnoha lidí. Ať již naší malé redakce tak i samozřejmě další autoru a lidí se, kterými se snažím konzultovat údaje, které uveřejňujeme, aby nám tam neutekly nějaké kraviny - samozřejmě občas něco asi uteče, ale jsme také jen lidé.

Stahad

29. 01. 2013, 19:16

@Uc - Těším se na ochutnávku obálky

@Marouš - vydržať, bude líp.:-)

UCAdmin

29. 01. 2013, 22:32

Tak se s obálkou musím omluvit. Bohužel jsem ji nestihl dokončit, dnes mám za sebou 800 km a zítra vstávám v 5 a čeká mě cesta do Německa, ale zítra se polepším. Každopádně jsem připravil další dva články pro tisk

Marouš1

30. 01. 2013, 08:29

Možná by bylo lepší na časák vykašlat, našel jsi si hromosvod jménem Marouš, který jen rejpe a nic nepochválí, zbytek z 1200 předplatitelů čeká jako ovce, až z vás něco vypadne. Máte víc jak půl roku skluz a přejdeš to tím, že se snažíte. Když jsem napsal, že by se chtělo vrátit zpět ke kořenům, kde se o detektorech psalo, tak začneš štěkat, že je to 100 článků které se sami napíšou. Když to bereš takhle, tak už nevím co bych měl psát. Tupě platit předplatné a čekat.

zero

30. 01. 2013, 14:29

Je to smutné, ale bohužel souhlasím s Maroušem.
Pokud by takto fungovali všechny firmy, pak to můžeme zabalit.
Mě jako koncového zákazníka nezajímají vaše interní problémy. Pokud je máte, je na vás to řešit.
Ovšem pokud nadále vybíráte od důvěřivých lidí předplatné a současně dobře víte, že svým závazkům nejste schopni dostát, nastává problém. A dokonce je zmíněn i v zákonech.

Chápu vaše těžkosti, ale pak je namístě vrátit předplatné těm co nedostali své zboží a buď předělat celkovou koncepci časopisu, nebo to rovnou stopnot.
Hřešíte na to, že se tu hraje na kamarádskou notu.

Zeptám se takto- pokud jako předplatitel požádám o navrácení zaplaceného předplatného- bude mi vráceno?

SWEN

30. 01. 2013, 17:37

Včera Ostrava, dneska Německo ,zejtra zase něnco, mam pocit že se do toho kluci už moc zamotali a neví jak z toho ven.

Denyss

30. 01. 2013, 19:58

Pokud má v únoru vyjít srpnové číslo a vydavatel má pocit, že je vše v pořádku, tak takový titul nebude mít dlouhého trvání. Nerozumím tomu, proč redakce DR odmítá platit honoráře za příspěvky, profesionální texty by výrazně zvýšily úroveň magazínu. Ke grafické stránce časopisu mohu říci jen tolik, že nedosahuje ani úrovně studentského plátku a UC se má za co stydět, hlavně když neví, jak grafika vůbec vypadá. DR je ziskový, zvláště když se může s předplatným volně disponovat. Předplatné již na další rok platit nebudu, pokud bude časopis ještě vycházet a nějaké číslo bude mít hodnotný obsah, tak jej koupím v prodejně.

Marouš1

31. 01. 2013, 10:38

Já si počkám, jak dlouhý bude "týden".

UCAdmin

31. 01. 2013, 12:21

Zde je slíbená obálka dalšího čísla. Zítra jdeme do tisku! www.detektorrevue.cz/obalka_dr04_12.jpg

zero - však já se nevyhýbám odpovědnosti. A snažíme se to řešit důkazem tomu je hotové další číslo. Ano vychází pozdě to je bez debat, ale prostě makáme, aby se to srovnalo. Vůbec mě tato situace netěší a budu opravdu velmi rád, když to stabilizujeme. Vrácení předplatného od Post servisu by neměl být problém. Samozřejmě budeme rádi, když se to nebude dít.

Swen - ano to je chod firmy během měsíce mám vždy několik jednání z obchodními partnery po celé ČR a někdy i v zahraničí. Bez toho by firma nemohla fungovat, vydělávat peníze a dotovat chod časopisu. To nemyslím nijak hanlivě jen na vysvětlenou. Po návratu z Ostravy jsem měl v kolech něco přes 800 km a hned jsem se pustil do další práce na časáku. Stejně tak i včera po návratu z Německa.

Denyss - pakliže bychom mohli investovat řekněme o 50.000 Kč do každého vydání více tak by to samozřejmě byla jiná muzika. Mimo jiné včera se mě nějaké další peníze podařilo vyjednat. Jakýkoliv příjem, který z Detektor revue je (když je tam placená inzerce atd.) tak putuje zpět do časopisu a nezůstává z toho ani koruna pro mě. Psal jsem to zde několikrát takže rozhodně nemám pocit, že je vše v pořádku. Náklady na jedno vydání jsou cca 100.000 Kč, předplatné ani prodej to samozřejmě nepokreje, ale na to si nestěžuji, dotujeme to z jiných příjmů (ty peníze bych si klidně mohl užít jinak). Ale rozhodně časopis padnout nenecháme. Co se týká grafické stránky časopisu tak v tom se jistě neshodneme. Osobně se mě velmi líbí a věřím, že i většině lidí. I celý layout samozřejmě prošel vývojem a úpravami a dalším změnám se nebráním. Důležitá je přehlednost a obsahová stránka. A ještě k těm honorářům. Zkus si zjistit více o fungovaní nízko nákladových periodik s úzkým zaměřením. Jsou časopisy, které mají mnohonásobně větší náklad než my, příspěvky nejsou honorovány a autoři čekají rok nebo i více než jím jejich příspěvek vyjde.

Podařilo se mě vyjednat nové autory, nová partnerství a když se nám podaří stabilizovat pravidelnost vydávání bude zájem i ze strany inzerentů. Budeme moci rozšířit tým a bude i možné mít i peníze pro autory. Moc dobře vím, že napsat kvalitní článek zabere hodně času a čas jsou peníze. Takže si moc vážíme těch, kteří nám pomáhají a mají radost z toho, že mohou do časopisu přispět. Život přece není jen o tom se neustále za něčím honit...

Krupp

31. 01. 2013, 16:34

Myslím si že by redakci DETEKTORREVUE nepoložilo kdyby za každý příspěvek,který zveřejní od hledačů zaplatilo cca 500,-Kč.Jsem přesvědčen že by bylo na co koukat.Všeobecné články,kterých je v časopisu většina si mohu najít na internetu .Inzerce pošli gratis příspěvek a možná něco vyhraješ není zrovna to pravé.

diamond

31. 01. 2013, 18:35

Milý UC, dne 5. 12. 2012 a 29. 1. 2013 jsem vám zaslal dva články i s fotografiemi na emailovou adresu: soutez@detektorrevue.cz ,a do dnes nemám od vás žádnou reakci. Ani se mi nevrátilo potvrzení o přečtení emailů.
Takže takhle si vážíte těch, kteří vám pomáhají a mají radost z toho, že mohou do časopisu přispět? Jak píšeš o pár řádků níže.
Asi máte článků dost a další nejsou potřeba. Nic ve zlém, ale nejste jediný časopis, nebo publikace, kam jsem kdy přispíval, ale s takovým přístupem k autorům a s takovým amatérismem, jakým je časopis veden jsem se ještě nesetkal
Mám v pc nástin několika dalších článků, ale říkám si, jestli má cenu se vůbec snažit...

milda70

31. 01. 2013, 19:13

Diamonde: hele ty prudičí. UC ted právě tiskne nové číslo a ty ho zdržuješ svejma dotazama. Jestli to číslo do příštího týdne nevýjde tak veškerá vina padne na tvoji hlavu.

Stahad

31. 01. 2013, 21:20

Ahoj Diamonde.
Já jsem poslal svůj článek na uc@detektorweb.cz, vše proběhlo v pohodě a  rychle. Jak jsem koukal na obálku, tak článek vyjde v čísle 4.
Tak snad jestli nemáš chybu v adrese

diamond

31. 01. 2013, 21:35

Stahad: ahoj kolego. Adresu opravdu špatně nemám
Ono to bude spíš tím, že vlastní email, na rozdíl od redakčních, si UC kontroluje každý den

UCAdmin

31. 01. 2013, 21:38

diamond - díky za upozornění. Prověřím to a za články samozřejmě děkuji. Škoda, že jsi se neozval nebo nezavolal - mohli jsme to řešit. Zítra se na to podívám.

UCAdmin

01. 02. 2013, 12:25

Krupp - jestli nás chceš sponzorovat tak proč ne! O honorování příspěvků jsme také uvažovali, ale také to není jednoduché jak se může zdát. Takový honorovaný článek by musel splňovat několik kritérií - minimální délka, kvalitní fotky atd. atd. Pokusíme se s tím něco vymyslet.

mistr-x14

01. 02. 2013, 14:27

Já doufám, že se časovou ztrátu podaří dohnat. Sám se tomu snažím pomoci psaním článků. V tomto čísle vyšel můj první (chmelové známky) a už připravuji další....
Přístup ze strany vydavatele byl ke mě perfektní, rozhodně jsem se nesetkal s nezájmem! Spíše mě to povzbudilo k další tvorbě....
Nevím jestli honorář za článek, nějakých 500 kč by byl k něčemu. To jako, že by lidé psaly pro peníze? Mě by teda taková částka moc nepřesvědčila. Nepříjde mi to jako pořádná motivace k tomu něco napsat... Všechno není jen o penězích.... já klidně budu psát dál zadarmo... Mě třeba teď po zveřejnění článku napsala řada z vás a chtěla pomoci s určením chmelových známek a abych jim k nim něco řekl... Všem jsem odepsal a někteří mi i svoje známky nabídly do sbírky.... všem co mi napsaly moc děkuji! Díky vám se už podařilo objevit zase několik nových dosud neznámých a neevidovaných kousků a tím přispět k poznávání tohoto oboru, který je poměrně velkou součástí numismatiky.... Spousta lidí se dozvědělo o mém koníčku dost nových a zajímavých informací, které by je třeba ani nenapadlo jinak zjišťovat. Mám radost, že vám mohu pomoci nálezy určit a také mám velkou radost, když se podaří objevit novou neznámou známku, a ta neupadne navždy v zapomění v krabici s nálezy a odborníci a sběratelé se dozví že existovala... A tento dobrý pocit je lepší než nějakých pár korun, které pak člověk utratí za nějakou blbost....
Ale kdyby mi ty peníze byly nabídnuty tak bych je neodmít
Co se týče grafiky tak sice není nějaká hodně profesionální, ale rozhodně dostačující! Hlavní je aby to bylo přehledné.... Spousty profesionálních časopisů má podle mého názoru grafiku mnohem horší.....

Budeicak

01. 02. 2013, 18:09

UC myslím, že kdyby existovala redakční rada z lidí, co pravidelně přispívají, mohla by se situace celkově zlepšit. Motivace nemusí nýt jen finanční, může se šikovným technikům a produktivním mrcasníkům půjčit novinka, pod podmínkou, že nepíšou o ní recenzi atd.

UCAdmin

01. 02. 2013, 18:57

Budeicak - ano to možné je, popřemýšlíme nad tím. Detektory nebo další příslušenství samozřejmě není problém zapůjčit včetně GoPro kamer na zajímavé akce atd. Jinak samozřejmě pravidelným autorům nabízíme i jiné výhody např. nějaká ta slevička na zboží co prodáváme atd. Vše je individuální.
mistr-x14 - na další článek se samozřejmě těšíme.

HELMETS

05. 02. 2013, 14:14

UC : můžež se mi prosím ozvat na meil ohledně toho článku 2x jsem už psal a bez odpovědi . díky

UCAdmin

06. 02. 2013, 11:54

Helmets - předpokládám, že jsme si psal na FB.

Stahad

07. 02. 2013, 11:23

Ahoj Uc.
Tak už je nové číslo z tiskárny doma?

Marouš1

07. 02. 2013, 18:50

.......31.1.2013 v 10.38, týden bude asi dlouhý.

UCAdmin

11. 02. 2013, 13:55

Marouš - díky tomu jak mě skolila nemoc (psal jsem ti) tak se z pátku stala středa. Tiskárna to samozřejmě nevytiskne hned, protože mají nasmlouvané i jiné zakázky takže musíme počkat. Nicméně tento čtvrtek by nám to měli přivézt a souběžně to jde i do Post servisu pro předplatitele.

Marouš1

13. 02. 2013, 09:49

Mě to nepiš, piš to lidem co čekají poslušně v řadě, až na ně dojde řada.

Miky von Leitmeritz

13. 02. 2013, 11:07

Mě by spíš zajímalo jakým způsobem chcete dohnat víc jak půlroční skluz s vydáním aktuálního čísla (tím mám na mysli to, že by jste měli pracovat na čísle 2/2013) a znovu nabýt důvěru předplatitelů.

UCAdmin

13. 02. 2013, 11:13

Miky von Leitmeritz - 1/2013 by mělo správně vyjít v druhé polovině února. To samozřejmě nestihneme. Musíme vydat chybějící čísla, aby všichni dostali to co si zaplatili. Dohnat to můžeme jedině tak, že se budeme snažit co to půjde, abychom onen skluz dohnali a do konce roku to srovnali. Takže makáme na tom a věřím, že se to podaří.

Marouš1

13. 02. 2013, 11:34

Spíš udělejte nějaké maxičíslo s tím smázněte rok 2012, přece nemyslíš vážně, že budete někdy v půlce roku 13 vydávat ještě čísla 5 a 6 /2012.... a pak určitě nevěříš tomu, že stihnete udělat od června do prosince 6 čísel 2013.
Já mám radost, že je posun v několikaměsíčním mlčení a postavil jsi se čelem.

Hank

13. 02. 2013, 11:51

A procpak tento zijici prispevek zmizel z titulni strany-Kde to nejvice zije?

Miky von Leitmeritz

13. 02. 2013, 12:19

UC - Srovnat skluz do konce roku?! To by znamenalo, vydat letos osm čísel!!!! To je téměř číslo měsíčně! Tomu nemůžeš věřit ani ty sám. Marouš to tu docela správně nakous. A vůbec to neni špatnej nápad. Vydejte dvě dojčísla a skluz je fuč.....jenže to by muselo bejt dost článků v zásobě....což patrně nebude...a jsme na začátku této diskuse.

UCAdmin

15. 02. 2013, 00:59

Marous - nekolika mesicni mlceni je blbost. Vzdy jsem tu psal jak pod casakem, tak v diskusi i na FB. Dvou číslo je stejne narocne jako dve samostatna cisla takze s tim se nic nezmeni.

UCAdmin

15. 02. 2013, 01:02

Hank - to se deje automaticky u vsech clanku. Vzdy se tam drzi max 14 dni od zverejneni. A jsou tam clanky, ktere maji nejvice komentaru. Kdyby se to tak neselo bylo by tam par stejnych clanku a malo kdy by se tam dostalo neco jineho.

UCAdmin

15. 02. 2013, 01:17

Dobrou zpravou je, další číslo tedy 4/2012 je již na prodejně a samozřejmě i na Post servisu, který zásobuje předplatitele

Stahad

15. 02. 2013, 11:55

Uc - Už se těším na časák.
A kdy bude videjko ke Třem králům?

Miky von Leitmeritz

15. 02. 2013, 12:05

No jo, jenže tímhle tempem skluz vživotě nedoženete. A prvního čísla, když to pujde, se dočkáme až o prázdninách

UCAdmin

16. 02. 2013, 22:51

Miky - díky za podporu.