Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Určení předmětu

07. 03. 2008 Autor: bafy 6181× 102
Zdravím, prosím o identifikaci těchto částí střelných zbraní. Do zbraní nedělám, tak mi to nic neříká a ani nevím jestli to podléhá zákonu. Popř. poradí někdo co s tím?

1.) Ta s kuličkou má na sobě čísla 6421 a orlici s hákovým křížem Délka cca 19cm; vše je funkční a lze do posledního dílu rozebrat; po smontování a natažení "důlčik" vystřeluje do dna patrony.

2.) Bez kuličky má na sobě písmena P, R a číslice (patrně kontrolní z výroby) 2, 42, 48, 7, po rozebrání a složení je plně funkční a jde natáhnout a "důlčik" vystřeluje. Délka 17,5cm.

Díky za pomoc. Bafy

 Autor: bafy

Komentáře

herrjiri

07. 03. 2008, 11:12

Ahoj,máš tam závěr do pušky mauser k 98 a závěr ke kulometu mg 34.

Pesimista

07. 03. 2008, 11:23

AJAJAJAJ, To bude mazec: koupím, vyměním, neprodáš, napiš, pískni, scháním, nemohl bys, ozvi se , nabízím.....

>>M@jor Borovičk@<<

07. 03. 2008, 11:35

Ten mauser je luxus,ale bacha je to hlavní část zbraně a ty smí vlastník nabývat jen na zbrojní průkaz příslušné zkupiny.

Iceman

07. 03. 2008, 12:10

Po pravdě OBA kusy jsou dle zákona hlavní části

bafy

07. 03. 2008, 12:14

Popravdě mi ty části ani názvy zbraní z čeho jsou nic neříkají. ...a nevím co s tím, ale nechce se mi to hodit do šrotu. Válečné věci jdou mimo mě... hledám mince - zatím jsem našel jeden 10h z toku 1938. To bych měl někomu odevzdat nebo nahlásit?

Iceman

07. 03. 2008, 12:28

Bafy: Utvrzuješ mě v dojmu, že si z nás tady kompletně děláš prdel!
Ano, se zavěry běž na policii, udat se, a předtím skoč do muzea odevzdat ten desetník a všechno, cos kdy našel.... P.S. Na policii si nezapomeň donést kartáček na zuby a pyžamo

bafy

07. 03. 2008, 12:39

Ad Iceman: Prdel si nedělám, detík jsem si koupil pro vyplnění svého volného času na prohledání zahrady po původním něm. obyvatelstvu. No a že najdu toto, s tím jsem nepočítal. Ono toho bylo na zahradě víc - sádelňáky, kovářské náčiní, víčka....a v jednom hrnečku bylo zabaleno toto - bylo to celé mastné, tak jsem to očisil a nakonzervoval . Mě je úplně jedno kde ta věc skončí, jen mě zajímalo co to je. takových věcí na určení mám více, ale to až příště.

Pesimista

07. 03. 2008, 12:42

Vypadaj ty fotky jak z policejního archivu

bafy

07. 03. 2008, 12:42

A na půdě toho bylo víc, sošky, staré rámy od obrazů, bodák, torna, nějaké patrony, truhlice jak ty velké - tak malé černé....Jo a zatím jsem našel jen ten jeden 10h a kupa víček a plechovek....a s tím do muzea nepůjdu!

bafy

07. 03. 2008, 12:43

Képák: Když mi dáš e-mail tak ti pošlu fotky co ještě je doma.....

Pesimista

07. 03. 2008, 12:48

Tak tady je mail: kepfin@volny.cz. Jsem zvědavý.

strozd2

07. 03. 2008, 13:09

BAF jmenuju se fíl provokatér ,,,,, a všichni co jste sem napsali zbalte vše co máte a doneste to na příslušné oddělení PČR ,,,, nezapomeňte si přibalit vše jak psal iceman .... dostane pár knedlíků v ... závěry pu vz mauzer + závěr mg34 za ten bude bonus zbraň hromadně účinná

strozd2

07. 03. 2008, 13:11

M@jor obávám se že pokud nejsou registrovaný nemůže nabývat ani vlastník ZP 

bafy

07. 03. 2008, 13:28

Ad strozd: Člověk tu slušně žádá o pomoc s identifikací a Vy si z toho děláte prdel! Pokud to někdo chce (pochopil-li jsem dobře tak musí vlastnit zbrojní průkaz?) tak sem napište, mě to k ničemu není.

Itcho

07. 03. 2008, 13:53

To horné je záver do mausera 98.

Itcho

07. 03. 2008, 13:53

a treba naň papiere

strozd2

07. 03. 2008, 16:41

bafy sory ale velice dobře znám jak to chodí ... a takovéhle věci ..může shánět jen ten kdo má zbaraň na černo nebo puškař ,,,, a puškař si to nelajjzne ... kupovat ,.... a pokud o to má někdo zájem tak se o něj bude zajímat i policie ,,,, kort když jde o součást zbraně hromadně účinné ,,,,, kdybys to rozebral a dal by jsi to sem po dílech .... možná by to sem tam někdo přehlíd ale pochybuji navíc mam už nějakou zkušenost .... a to ne malou .... a hluchavky taky znam ... vím jak to chodí ... a proto se tomu vyhybám a teď i směju ..... pokud by sem někdo dal zrezlej šrot .... NP ... ale tohle ROFL ---

strozd2

07. 03. 2008, 16:41

bafy napiš "džigirovi" co ti ta to napíše ...

>>M@jor Borovičk@<<

07. 03. 2008, 17:53

Strozot pokud nejsou registrovaný tak samozřejmě ani vlastník ZP.Máš pravdu.Myslel jsem to spíš obecně.

lorados

07. 03. 2008, 18:30

to by mne zajimalo jakou muže myt ten zavěr z mg cenu

Iceman

07. 03. 2008, 19:45

Bafy: beru zpět, pošli mi taky fotky

strozd2

08. 03. 2008, 01:06

lorados pro nikoho kdo nemá Mg žádnou pro toho kdo si koupil " Znehodnocenu" až 25 000 (to je dost přitažený za vlasy) ale najdou se itakový co to daj ,.... jináč je jim Mg naprd .... navíc Mg na zbroják má jen pár lidí a ty je maj na Zp (vyjímky) !jsou to buďto podnikatelé se živností a nebo policejní prominenti .... pokud si jako obyčejný člověk pujdete žádat o vyjímku tak zažijete takovej odpor státní moci že se vám ani nezdá .... a cena závěru do mauseru 3-5 000 za zánovní ... -
ceny jsou závysle od ceny zbraně na kolik jí mají zhhodnotit a v jaké jsou kondici .... legálně je však nepřihlásíte .. pokud nepujde o amnestii ... pokud je pujdete přihlásit tak vám je seberou ... (realita) Nic méně drzení je protizákoné co uděláte je na vás jen vám "doporučím " zaneste je na policii - tak zní zákon. co však uděláte neovlivním!

prizak

08. 03. 2008, 10:21

Co to je za fotky??? To můžeš rovnou jen popsat. Nic ve zlém, ale to bych sem raději nic nedával

Drugstore

08. 03. 2008, 12:39

taky prosím o foto Bafy - horros@centrum.cz

Ombreee

08. 03. 2008, 13:51

Přijde mi celkem divný, že člověk kterej nedělá do zbraní a jak sám tvrdí, že neví co našel a potřebuje pomoc, napíše hned v úvodu tuhle větu : "po rozebrání a složení je plně funkční a jde natáhnout a "důlčik" vystřeluje"

Krokus

08. 03. 2008, 14:51

pravděpodobně to na tu zahradu zakopal majitel na konci války, aby to nepadlo do rukou nepříteli (rozuměj nám )
také bych měl zájem mrknout na fotky

bafy

08. 03. 2008, 16:13

Jsem technickej typ a rád zkoumám různé mechanizmy, tak jsem to postupně rozebral a zkoumal jak to funguje....sice jsem si u toho olámal nehty, ale přišel jsem na to. Všechno co jsem kdy dostal jsem rozebral, jsem prostě takovej. Jo a na šrotišti jsem objevl torzo nějaké pušky, ale po tom so jste zde napsali jsem ji raději nebral, ale je stále tam, tak v pondělí ji můžu vyfotit a fotky pošlu hromadně se vším co jsem našel.

zatlik

09. 03. 2008, 10:15

Pěkné věcičky, pokud máš ještě další fotky, uvítal bych je na zatlik@saznam.cz Dík :-)

strozd2

09. 03. 2008, 21:27

bafy nafot a vzít domů múžeš , ale pak musíš tvrdit že jsi jim to nes.....
akorát že jsi to nějak pozapoměl ... že až bude čas :-))
lepší si ji vem ty než to udělá někdo jinej ..... :-))

strozd2

09. 03. 2008, 21:29

bafy jen pokud budeš něco prodávat a zveřejňovat tak si dej bacha ,,,..
já raději nic doma nemám a mám klidný spaní ..... a to co mám doma je "jen šrot"- a ke všemu papír úředně znehodnoceno a nebo na ZP !!!
to doporučuji i tobě ,.... to kdyžtak nastrkej sousedovi do kůlny

kote

10. 03. 2008, 10:02

Díky za případné infoKde je to šrotiště? Díky za případné info

npr.Džigira

10. 03. 2008, 12:50

, Číst to tady je lepší jak Trnky Brnky....


§ 185
Nedovolené ozbrojování

(1) Kdo bez povolení vyrobí nebo opatří sobě nebo jinému střelnou zbraň anebo ji přechovává, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci.
(2) Kdo bez povolení
a) sobě nebo jinému opatří nebo přechovává výbušninu, zbraň hromadně účinnou nebo součástky, jichž je k užití takové zbraně nezbytně třeba, nebo
b) hromadí, vyrábí nebo sobě nebo jinému opatřuje zbraně nebo střelivo,

bude potrestán odnětím svobody až na tři léta.

(3) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 2 jako člen organizované skupiny,
b) spáchá-li takový čin ve větším rozsahu, nebo
c) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.

K odst. 2:Pokud jde o zbraň hromadně účinnou, půjde zejména o vojenské zbraně, na které se zákon o zbraních a střelivu nevztahuje, jako jsou kulomety, minomety, děla , dále pak zřejmě zbraně chemické nebo bakteriologické apod. a ovšem pak o zbraně zakázané ve smyslu ustanovení § 21 písm. a) zák. o zbraních a střelivu, tedy zbraně, které umožňují více výstřelů (dávku) na jedno stisknutí spouště (plně samočinné zbraně). Trestné je i opatřování součástek k takovým zbraním. Zde ovšem podle zákona č. 288/1995 Sb. bude nutno zkoumat z hlediska stupně nebezpečnosti pro společnost, zda součástky jsou hlavní částí zbraně (§ 3 písm. k zákona) nebo zda jen o součástky podružné, u nichž by byl stupeň nebezpečnosti činu zpravidla nižší.
Nový zbrojní zákon č. 119/2002 Sb. definuje hlavní části zbraně v příloze k zákonu pod bodem 23: Hlavní části střelné zbraně - hlaveň, vložná hlaveň, vložná nábojová komora, rám, válec revolveru, pouzdro závěru nebo tělo a závěr.

Degrelle

10. 03. 2008, 16:09

slyšeli jste slovo boží.............amen.

npr.Džigira

10. 03. 2008, 17:20

co je psáno to je dáno.....

strozd2

10. 03. 2008, 17:31

jsem to tu říkal ... příde npr.Džigira a bude vymalováno :-)

bafy

10. 03. 2008, 18:08

Já nic neprodávám....pánové.... ....jen jsem chtěl vědět z čeho to pochází....

npr.Džigira

10. 03. 2008, 21:06

jo, někdo se tady ptal na cenu... ten na k98 nevim, ale ten na mg34 sem viděl tak pře čtyřmi lety bezostyšně prodávat na burze v Buštěhradě. Pán měl na stole tři kousky ve stavu asi jako tento z příspěvku a dobře si pamatuju, že u toho měl cenovky 1850,- , ale též se to dá ohodnotit i podle níže zmíněného paragrafu....

strozd2

10. 03. 2008, 21:29

npr.Džigira jo a udruhýho stolu to druhej fotil a u za třetim kopa hluchavek ... pak čekali kdo to koupí aby ho mohly za rohem patřičnými paragrafy obdarovat

pankonopasek

11. 03. 2008, 08:11

tak takhle vypadá v praxi práce policejního provokatéra. To npr.Džigira: převzali jsme socialistický zákony, takže něco jako kdyby se demokratické německo dnes řídilo zákony 3.říše. To je fakt odporné, ale zákon o zbraních je v německu ještě více přitažen za "fousy".

strozd2

11. 03. 2008, 12:53

konopaseka tak to bych zase až tak neřekl jak včem ale pokud to vezmu z pohledu uživatele nejvíc by se mi líbylo v rakousku ,.. a nebo (USA- asi texas )

npr.Džigira

11. 03. 2008, 17:56

konopaseka: na středoevropské poměry je novela zákona o zbr. a Střelivu z mého pohledu víc než liberální.... Před r.89 by si naše zbraní milovná společnost o nich mohla nechat zdát, teda pokud člověk nebyl u SNB, STB, PS VB, myslivců, KSČ, SPB atd, ale normální človíček mohl mít tak akorát vzduchovku, a nebo ve Svazarmu picat na 50 m. malorážkou.... a zrovna pohrobci třetí říše si myslím nám tenhle zákon mohou víc než závidět.

Jochen

12. 03. 2008, 11:57

npr.Džigira: Že si nedáš pokoj ty stará STBácká struktůro

pogo

12. 03. 2008, 15:33

ako vidim tak ludia ti tza to uz chcu ruky obtrhat.... pekny stav

MG34

12. 03. 2008, 17:24

Jochen :On prostě neodolá a vždy se vynoří z bahna konspirace.... (Jak Fénix)

strozd2

12. 03. 2008, 21:05

Jochen nedivil bych se kdyby ho nepopích soudruh MG :-) bto je taky prej pěkná socialistická šajba

Krokus

12. 03. 2008, 21:10

strozd: a bez Tebe by to taky nebylo vono

Jochen

12. 03. 2008, 23:05

MG34: No a už je to tu jak na sjezdu UV 

strozd2

13. 03. 2008, 06:45

Krokus čekal jsem kdy se ozveš a kde máš ten zbytek té židobolševické bandy ? odkud ještě vylezete .... sem se taky snažil suplovat npr.Džigiru a ten to posléze vzal tvrdě do  otěží ... tak už jen přicmrndávám a kalím vodu ...

npr.Džigira

13. 03. 2008, 10:54

nojo, to sem si mohl myslet MG34 a jeho nohsled Jochen, dvojka s máslem na hlavě, která již před rokem 89 měla souběžně podepsaný závazek spolupráce s STB, KGB, CIC, CIA, MI5, Mossadem a Svazem žen....

bafy

13. 03. 2008, 11:48

zbytečná diskuze a urážky....jděte diskutovat někam jinám, nebo vás přejedu

strozd2

13. 03. 2008, 16:43

bafy myslím že nepřejedeš už dávno povídali že si s imperialisty ví rady
a fízli, práskači, stbáci, LM a další (myslím že do svazu žen možná taky někoho mají) je to hrozná organizace .... taky jsem se doní infiltroval .... a zatím funguji jako spící buňka

MG34

13. 03. 2008, 16:55

Jochen:Jak pravíš partajní ovečky se pěkně řadí Joo,netušíš kde ten starý fízlák přišel na to že jsi můj nohsled?Já jen že jsi tu byl dřív strozd :Práskání sice je můj chléb vezdejší,ale tentokrát se mýlíš..Někdo se tu práskl sám...
Mimochoden ,jaký zbytek?Jsme v podstatě komplet!
Čekalo se jen na Krokuse
O co že jsi se to pokoušel?????Nepoučitelný jinoch.....:-)))

npr.Džigira:Ty woe..A kdo nám ty přihlášky vypisoval????..a plet si při tom švabach s azbukou!
(vynechal jsi včelaře a Odborový svaz Inuitů!!)
bafy:Bojím bojím....Máte doma raketu a rodinej tank?

MG34

13. 03. 2008, 16:55

strozd:To spaní ti skutečně jde!!! Zvážím tvůj karierní postup!!!

strozd2

13. 03. 2008, 18:59

MG 34  čekám odkud se ještě vynoří psotek .... to jen kterej se ještě někde schovává a ten mi tu chybí ....
nějak jsi špatně spočítal ovečky
chudák bafy, jeho příspěvek se stal útočištěm podvratných živlů, fízlů , atd.. (kdybych to měl všechno vyjmenovat .. tak tu budu dlouho)
a ty si zněj děláš srandu.
a stim karierním postupem- sem msyslel že jsem byl povíšen ?!

strozd2

13. 03. 2008, 18:59

ups...

mandos

13. 03. 2008, 21:20

moc hezký, jako vytažený z regálu vojenského muzea

MG34

13. 03. 2008, 21:27

strozd:No jo člověče..Mám bordel v evidenci!
Já a dělat si srandu?jen se ptám autora na potencionální výzbroj!
Mýlíš se..nebyl jsi "povíšen",ale pokud budeš psát stále s "I",budeš pověšen!

Jochen

13. 03. 2008, 22:33

MG34: To víš, ani se nedivím, npr.Džigira už od dob co se stal politrukem vždy raděj četl Marxe a samou hodnotnější literaturu a na to co píšou jeho soukmenovci moc nehleděl, tak v tom má bordel. Je už v tolika spolcích, LM počínaje a StB konče, že už ani neví co píše.

Krokus

14. 03. 2008, 02:10

strozd, MG: no tak jste na mě čekali no, někdo nemá to štěstí, že má fůru času (nestřílejte ) surfovat... a nezapomínejte, že mé 2. jméno je Rychlý šíp

strozd2

14. 03. 2008, 07:00

Krokus no to je hned hlavně že jse nejmenuješ rychlý jako průjem:-))
a serfuju rychle ... proto taky rychle píšu a MG z toho trpí ...
bohužel ne vždy si to posobě hned přečtu a pak když to vidim tak už to nezedituji ... bohužel
Mg - prát se na výzbroj ... nejseš a asi v dohledné době nebudeš jedinej ,,, ale narozdíl ty mu zatím nevyhrožuješ trestní sazbou
Jochen neni sám takovejch je víc ... a hlavně ta literatura jde na dračku :-))

npr.Džigira

14. 03. 2008, 10:49

člověk tady chvíli není a hned si o něj kdejakej donašeč votírá hubu . 50. leta na vás, to jsme to měli fest v rukou, to  by se s váma nikdo nepáral.....

Jochen

14. 03. 2008, 12:48

npr.Džigira: To já taky vždy žasnu jak se do mě naváží někdo kdo lepí do  legitky SdP známky KSČ

MG34

14. 03. 2008, 15:19

Jochen:Myslím že jsi to vystihl poměrně přesně.On ten náš malý fízláček ke všemu ještě asi trpí napoleonským komplexem...Víš přece jak vyskakují ti mrňousové,že?
Krokus:Takové výmluvy si nech na stranickou schůzi!!!
strozd:Já vyhrožovat nemusím..mě stačí jen informovat konkrétní orgány...
npr.Džigira:Heeej,střízlíku!!Když už,tak mi osvětli kdo jste to měli v ruce?!
Já se totiš nějak ztrácím v záplavě tvých aktivit....U tebe nevím jestli to zrovna kopeš za soudruhy,Mosad nebo ty čmoudy v prostěradlech!

Krokus

14. 03. 2008, 16:23

roztrojená osobnost?

MG34

14. 03. 2008, 18:29

Krokus:Mnohem víc..Jmenoval jsem jen zlomek z aktivit páně Džigiry!

npr.Džigira

14. 03. 2008, 19:18

je to taty samej revanšista a rádoby bolševik, nejvyšší čas s touhle lůzou Jochenů, MG34ek, Krokusů, strozdú a psotků zatočit řádně po BOLŠEVICKU!!!! , ale es komme der tag, ttteda co to říkám, ten den příde a lucerny budou ozdobeny....

MG34

15. 03. 2008, 09:48

npr.Džigira:To se dalo čekat!!!!Džigira odpáral Davidovu hvězdu,sundal z prstu kroužek od věrnéhio Heinricha,zamaskoval obřízku a sere se mám do partaje!
Bezcharakterní Eskymák!!!!!!
Kde chceš dnes shledat vhodné lucerny????
Nechci ti radit,ale stylový je i řeznický hák...Poznáš!!!

Krokus

15. 03. 2008, 15:58

Džigira: "... my jim za to my jim za to poooostavíme, šibenice neeeejvyšší..."

MG34

15. 03. 2008, 16:56

Krokus :Nooo,vy dva jste se teda hledali!!!!

strozd2

15. 03. 2008, 19:42

MG a pak že víš co máš ve straně

npr.Džigira

16. 03. 2008, 09:28

Je to tady samej podvratnej živel a revanšista, nejvyšší čas aby na ně dopadla pěst dělnické třídy...

psotek

16. 03. 2008, 11:44

Čest chlapci, čekal jsem kolik se na debatu lapí oveček (kvůli prolustrování).
Ostatně, takové krásné věcičky se údajně nacházejí na Prajske, (pro neználky Hlučínsko) bývalý Altreich. Tam se totiž od konce války zalévají záhonky pod okny olejem...

MG34

16. 03. 2008, 12:17

strozd :To vím přesně!!
ve straně mám bordel a svloč!
npr.Džigira:Zdá se že se tou pěstí budeš muset sám umlátit!:-))
psotek:Krásné věci?Nacistický odporný šrot je to!!!
Joo,takhle Mosina nebo Maxim!!Vot klasika!

psotek

16. 03. 2008, 12:39

MG34: Ale to se velice mýlíš. Prajzaci berou všechno, co má hodnotu. Ostatně za komančů šly zvěsti, že na Silvestra tam vždycky někdo vypálil dávku z Maxima...

MG34

16. 03. 2008, 15:22

psotek:Tomu se vůbec nedivím!!
Jistě by se našlo i dělo z Aurory

psotek

16. 03. 2008, 15:38

MG34: No, do Leningradu se soukmenovci z Prajske nedostali, ale co se týče Jantarové komnaty... Nevím, proč se furt hledá v Německu.
Ale po válce se tam už jako soudruzi z Hlučínska určitě podívali.

strozd2

16. 03. 2008, 16:30

psotek vsadím se že s zoho maxima tam valíš ty ,,,, a jakej používáš olej ??
MG tak už je to tu komplet

psotek

16. 03. 2008, 16:58

strozd: já Maxima viděl tak leda v krásných sovětských filmech mého mládí, kdy jsme ještě věděli, kdo je dobrý a kdo zlý. A to nám kapitalismus vzal.

Krokus

16. 03. 2008, 17:45

psotek: zrovna mám v DVDčku Blokádu... inu když chceš, i dnes se dozvíš, kdo byl ten dobrý... P.S.: Aljoša válí

strozd2

16. 03. 2008, 18:54

krokus tak to bych těl vidět a co takle bojovali za vlast ..

psotek

17. 03. 2008, 13:05

strozd: jo, jo, tam myslím řádil Bondarčuk. Jestli je to co myslím, tak tam sejmul Mezka protitankovou puškou.
Ale z toho filmu už tak "nekypalo" to, urááá, za pabědu!!!

MG34

17. 03. 2008, 16:22

psotek:Tak to mám výhodu.Já si z Maxíka nedávno zapráskal:-)
strozd:JJ,kompletní sestava:-))

MG34

17. 03. 2008, 16:24

Všem:tyhle filmy mají skoro dokumentární hodnotu!!!
Ovšem nechápu,jak mohli ti hnusní Ivani těm (dnes) hodným Teutonským hrdinům dělat takové ošklivé věci...
Oni po nich snad i stříleli!!!!!!!!!!!

Krokus

17. 03. 2008, 16:48

strozd: na tom DVD je ukázka... jen co to seženu, jdu do toho prsama!
MG: to víš, co bys od bolšánů čekal? vždyť oni se dokonce ti fanatici upalovali s celými rodinami (a někdy dokonce s sebou vzali celý selo )

MG34

17. 03. 2008, 19:14

Krokus :...a to vše jen aby pošpinili ty křišťálově čisté obránce civilizace!!!!

strozd2

17. 03. 2008, 19:47

Krokus kokud to věřím ... pkud bych střílel z té protitankové pušky tak si na nohy můžu přidělat pluh :-))

Krokus

18. 03. 2008, 15:54

MG: při jejich hrdiné cestě za Vítězstvím Všeobjímajícího Velkoněmecka (jinak VW )

MG34

18. 03. 2008, 16:14

Krokus:A já furt kde vzali tu zkratku pro Brouka!!!
Zřejmě jej vyvinuli jako autobus pro několik desítek jimi překrmených židů a Sůovanů

Krokus

18. 03. 2008, 17:10

MG: a vozili je do prázdninových táborů (a jsme zase v generálním guvermánu)

strozd2

18. 03. 2008, 20:48

MG- Krokus no a ještě je museli v rekreačních táborech zadarmo živit a pak si odepisovali náklady na stavné a ubytování z HDP :-)
to je ekonomika

Krokus

18. 03. 2008, 23:57

strozd: a za vydávané kuřivo platili SpD...

MG34

19. 03. 2008, 09:16

Krokus:Ano...Byla to v té době hojně využívaná cestovka:"JEN TAM TOUR"
strozd:To víš,Německá efektivita!!

Krokus

19. 03. 2008, 12:52

MG: a já u koho byli ti různí Eximové apod. v učení

MG34

19. 03. 2008, 19:38

Veselé Velikonoce!
Budete mít pár dní od bolševika pokoj:-)

npr.Džigira

20. 03. 2008, 20:25

Člověku chcípne komp, pár dní tady není a je tady skoro kontrarevoluce, pro jistotu sem si na vás vy bando obstaral za stranické peníze 50 metrů konopného lana....

Sirk-Han

21. 03. 2008, 00:06

tak a dávám stý komentář mooooc pěkný počtení,už by se tady z toho všeho co tu kdy bylo měla vydat knížka

strozd2

21. 03. 2008, 07:51

Sirk-Han to se nedá počítat když se  bolševici rozjedou tak je konec .... nebo začátek ... hlavně pokud jsou tam šajby ....

MG34

22. 03. 2008, 17:29

npr.Džigira:Rád se zhoupnu na tvých kotnících!!!

strozd2

23. 03. 2008, 20:34

MG .. nebudeš ai sám našlo by se tu víc takovejch dobráků :-)

MG34

24. 03. 2008, 17:51

strozd :...nezavěšuj se,jsi v pořadí!

Johny3110

26. 05. 2008, 17:25

mas to na predaj?

Johny3110

26. 05. 2008, 17:25

mas to na predaj?